Hvordan style: Trenchcoat

Jeg kjøpte meg en mørkeblå trench på H&M i vår, men har fremdeles ikke brukt den noe særlig fordi jeg liksom ikke helt vet når jeg skal bruke den. Jeg ender veldig ofte opp med å bli litt for fin når jeg tar på meg et slikt ytterplagg, og når jeg skal på forelesning/lesesal er det ikke akkurat den looken jeg er ute etter.

 

trench #1
Everyday glam tonet ned med denimskjorte. Veldig fin kombo som jeg trooor jeg kommer til å ta i bruk (hvis det ikke er for kaldt for trench allerede!).

trench #2

Dette så jeg her i Trondheim i sommer og syntes det var veldig kult: Trench over oversized topp og røff shorts – awesome! JCs og casual accessories slår heller ikke feil.


trench #3

Trenchen er for meg et veldig fint alternativ når jeg skal være fin og ikke har noen fin jakke å ha på utenpå – bruker jeg skinnjakka blir det litt nedtonet og selv om det er hyppig brukt i mitt tilfelle, er det jo ikke alltid at jeg vil være bare halvveis fin. Helt fantastisk fin kjole, forresten!


Tycks? 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg