Farvel, september 2012

Ah, så er vi her igjen. Nok en måned har gått, og jeg sitter nå her i leiligheten vår og skriver. Et par (typ 10) klesplagg rikere, veldig mange kroner fattigere og i (pittelitt) bedre form.

Har jo begynt å trene litt da, vettu, baby steps for øyeblikket fordi jeg plutselig har hatt sykt mye å gjøre hver dag (og fordi jeg ikke klarer å lange ut like mye på tredemølla som jeg pleier når jeg løper “naturlig”). Jeg må begynne å legge inn trening på fastsatte tider, ellers blir det ikke noe, merker jeg. Og da var det lite vits i det treningsmedlemskapet (eller hva det heter, jeg er ny i gamet)!

Videre er jeg jo tilbake som vikarierende badebetjent, selv om fremtiden er litt usikker. Jeg har søkt på faststilling, men det er jo ikke sikkert jeg får den, så da får vi bare krysse fingrene! 🙂 Har også jobbet en del som stuepike (den faste jobben min) og litt ekstra denne uka – penger i kassa! Som absolutt kommer godt med, da jeg har 300 kr på brukskontoen min i skrivende stund.

Rent bortsett fra dette husker jeg ikke så mye av september – det har gått i soving, lesing, jobbing for det meste. Og så har jeg bitt ned alle neglene mine igjen 🙁 Man må vel bare se fremover, si:

D181f3fbb7d18f4282a43d32f350bc16_large

og være litt flinkere denne måneden.

Jeg skal:

  • forlenge Samfundet-medlemsskapet mitt (når jeg får lønn…)
  • trene mer, helst 3 ganger i uka!
  • lese som en Gløsing og komme meg gjennom det pokkers pensumet i pedagogikk til kunnskapsprøven den 15. oktober!
  • spare de stakkars neglene mine
  • IKKE SHOPPE, i alle fall ikke på eBay!!!
  • prøve å ta litt bilder av den fantastiske høsten (ta bilder generelt)
  • rydde i klesskapet……..
  • feire ettårsdag med mannedyret mitt ♥

 

Oktober blir bra, dere! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg