Inspirational Saturday: Winter feeling


(whi)

Selv om jeg er sommerbarn av natur, er det noe med å pakke seg inn i varme klær og løpe ut i snøen som er veldig fint. Kommer vel av at jeg er norsk og ikke vet bedre, ha ha! Og så gleder jeg meg jo litt ekstra til vinteren (januar) nå som vi har bestilt London-tur! 😀

Tenk at jeg er våken på en lørdag da, dere! Jobben kaller, så da må man bare trå til… Det jeg fant ut er at det ikke går noen buss før om 25 minutter, og jeg er mer eller mindre good to go nå. Glemte helt at det er lørdag, he he. Jeg har ikke fastsatte arbeidstider skjønner dere, så jeg kommer og går egentlig som jeg vil på jobb. Og det er veldig greit! 🙂

Ha en flott en! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg