So I’ve had a bad day

SOUNDTRACK: Slipknot – People = Shit

I dag er en sånn dag der jeg hater alt og alle og vil være alene og klikker for hver minste ting. Heldigvis dro beistet (tidligere kjent som mannedyret) på jobb ti minutter etter jeg kom inn døra, så jeg får sitte i fred og være pissed. Og se Dark Shadows med Johnny Depp, he he.

Tumblr_mam54zzy0h1rdc065o1_500_large
Den mannen der ass, han er så AWESOME! (whi)

Den eneste jeg har ledd ordentlig sammen med i dag var tannlegen min av alle personer. Han fortalte meg at jeg hadde null hull og ingenting å bekymre meg over, og så kom han med snedige kommentarer hele tiden. Nå har jeg aldri vært noe redd for å dra til tannlegen, men tror han må være den beste jeg har vært til noen gang. Skikkelig koselig fyr! 🙂 Men det gjorde fremdeles vondt å dra kortet og betale 650 kroner for at han skal sitte og grave i tennene mine med den der metallgreia si. Har man ikke hadd vondt før, så får man det i alle fall da!

Åh. Det var godt å sette seg i sofaen, kjenner jeg.
New in-innlegg kommer senere i dag, so long, suckers! (neida, jeg eeer så glad i dere atte ♥)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg