Imagine for one minute that this is real

Veldig kjekt å komme hjem fra jobb og finne Pretty Little Liars på skjermen (har riktignok sett det før, men whatever). Og så var det veldig godt med kalkunfilet oppå knekkebrød. Og appelsinsaft. Mmmmm ♥

Tumblr_max26jiert1rgfxyxo1_500_large
Ezria ♥ (whi)

Jeg tror jeg bare skal chille frem til sengetid, for i morgen tidlig blir det jobb igjen, gitt! Skulle egentlig gjort litt husarbeid (legge sammen klær, ta oppvasken og rydde generelt), men fant ut at det er neimen ikke min tur! Så nå skal jeg sjekke hvor lang tid det tar før det blir gjort, er jeg riktig heldig blir det så jeg gjør det selv fordi jeg ikke gidder å se på rotet i flere dager… Herlig med samboer assaaaaa.

Det er det, da. Men ikke akkurat nå, når jeg er sliten og har handlet mat for n’te gang og så kommer jeg hjem også er det ikke gjort en dritt. Men ellers går det bra. Såvidt. Håper dere har det fint? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg