New in: Evia shoes

Hei og hopp! I dag er det en del som skjer med forelesning, diverse shopping (he he) og jobb (og bussing in between…), så bloggingen blir det litt verre med, tror jeg. Måtte bare vise dere hva som kom fra Nelly på lørdag, hihi:

Ble funnet på salg til 59 kr, meeen siden jeg hadde 60 Nelly-penger til gode, betalte jeg kun frakten på disse. SMIL! Høye hæler med litt annerledes look enn skoene jeg har fra før, gleder meg til å bruke dem på byen (etter å ha brukt dem litt i leiligheten, lite gira på gnagsår)!

Det var  hardt å stå opp i dag, merker at jeg er vant til å ha skikkelig slappe dager. Forhåpentligvis bare en overgangsfase jeg er i nå, for det kommer ikke akkurat til å bli mindre å gjøre fremover! Håper også at sukkerinnholdet i sjokoladefrokostblandingen kicker inn slik at jeg faktisk klarer å få med meg noe av forelesningen – ikke bare starter den kl. 8, neida, den foregår også på fransk! Ikke helt heldig kombinasjon der…

Ha det fint i dag da, dere! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg