Hvordan style: Hvit skjorte

Den er jo en klassiker, og her er hvordan jeg helst ville brukt den hvite skjorten:

 

White shirt #1
Jeg elsker jeans i freshe farger, og i kombinasjon med svart og skinn synes jeg den hvite skjorta virkelig kommer til sin rett!

 

white shirt #2
Militærgrønn vest, vinrød snood og jordfarget tilbehør? Ja takk! Anonyme svarte jeans til (skinny såklart) for å holde fokus på det andre.

 

white shirt #3
Her ble det en liten dristig en, med miks av en del forskjellig – “Dr. Martens” (fra H&M), bleket denimvest og fancy smykke – ser for meg denne lokken som en skoleoutfit. Jeg hadde i alle fall kunne gått sånn! Som dere ser er jeg blitt litt opptatt av å kombinere vinrødt med militærgrønt, he he.
Tycks? 🙂
2 kommentarer
    1. Tror du får ta deg turen hjem til meg og hjelpe meg litt med å style noen plagg..
      Flin du 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg