Favorittbutikker

5 er mitt nye “konsept”, der jeg med jevne mellomrom skriver om 5 favoritter i en eller annen slags kategori. Siden jeg er shopper av rang, falt det meg naturlig å starte med mine fem favorittbutikker! (ikke rangert, forresten – fullt kaos!)


Hehe, need I say more?




Akkurat nå tror jeg denne troner øverst på lista. DE HAR SÅ MYE FINT DER! Denne butikken er en av veldig få der jeg kjøper ting til fullpris – tenk det! Det som er greit med Gina Tricot er at nye kolleksjoner ikke overtar butikken som på Bik Bok, de får inn så mye nytt hele tiden at man kan finne noe for enhver smak til enhver tid. I tillegg er det billig og stiiiilig. Også her finner jeg tonnevis med kule smykker og tilbehør generelt, så Gina T. er en liten lommebokfelle for min del. MEN VERDT DET!


 

Ikke en klesbutikk, men favoritt likeså! Her har de alt mulig til latterlig lave priser – jeg går og sprerrer opp øynene for hvert hjørne jeg runder der inne, hver gang. Hobbyartikler, kjøkkenting, pynt, maleutstyr, te, skrivesaker, +++. HERLIG!



Vår alles frk. Nelly. Forskjellige merker og prisklasser her også, lav fraktavgift og masse salg – ikke alle er like bra, men det går ikke så aaalt for lenge mellom hver bestilling, merker jeg. Uheldigvis…


Fri frakt over hele verden, supre salg, masse forskjellige merker og prisklasser, rask levering – ♥. Enough said.


Neidaså, dere skjønner vel kanskje hvor pengene går? Skal hente nok en pakke fra frk. Nelly i dag, sukk… Hvor handler du helst? 

2 kommentarer
    1. Ettersom jeg jobber på Bik Bok og har 40% i hele Varner kjeden så blir det jo selvfølgelig til at jeg handler der mest, altså Bik Bok, Cubus, Carlings.. 🙂 Men liker også Gina veldig godt, men har det uheldigvis ikke i byen jeg bor i 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg