You shall be better. Yes, YOU!

SOUNDTRACK: Highasakite – I Roll My Eyes
Meltdown på onsdag førte til skjerpings på torsdag.

Jeg tar kontroll i situasjoner jeg før hadde unngått. Jeg tar kontakt der jeg normalt ville ignorert. Jeg sitter i et par timer ekstra på skolen og skriver notater når jeg vanligvis hadde hoppet på første buss hjem.

Jeg føler meg bedre. Og gjett hva jeg har skaffet meg nå!

Yep. Jeg er nå medlem i SiT Trening og kan trene så mye jeg vil frem til sommerferien. FIT FIT FIT, here I come! Tenker å kjøre mest egentrening (type tredemølle osv.) (ja, tredemølle er det eneste apparatet jeg kan navnet på) da instruktører og gruppetimer gir meg prestasjonsangst (he he…), og heldigvis har jeg fine fine venner som jeg skal trene med.

I tillegg driver jeg og pusher mannedyret til å melde seg inn også, tror det er en fin måte å tilbringe tid sammen på siden det går mye på å stirre inn i hver vår skjerm nowadays… 
Høres ikke det bra ut, dere? 🙂

På toppen av alt er det fredag i dag, og jeg skal være forsøkskanin nok en gang for en psykologistudent oppe på skolen (gavekort på 300,- snart i boks, he he he!) før jeg stikker på jobb. Og i kveld skal vi bestille pizza fra Pizzabakeren og se Men in Black III, så det er en jättefin gulrot. Hva skal du i dag? 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg