Most of us are heaving through corrupted lungs


(priv.)

SOUNDTRACK: Daughter – Youth

Dårlig periode. Småting irriterer meg grensesløst. Personer jeg virkelig trenger en pause fra kommer jeg meg ikke unna. Jeg blir hjemsøkt hver gang jeg lukker øynene.

Bort, bort, bort. Jeg føler meg så innmari alene. Samtidig som jeg ikke får nok tid for meg selv, får jeg alt for mye tid til å tenke. På at jeg blir oftere og oftere syk i lungene mine, at det blir alvorligere for hver gang og om hvordan det egentlig kommer til å bli når jeg blir gammel.

Og på toppen av alt er den onde jenta i speilet tilbake, håner meg hver gang jeg gløtter på refleksjonen. Det er ikke det at jeg tror jeg er tykk, men jeg blir klar over hvor forstyrret jeg egentlig kan være når det kommer til kroppen min. Alt jeg ser er de ENORME KJÆRLIGHETSHÅNDTAKENE som i virkeligheten bare såvidt synes over bukselinningen.

Verdens beste land å bo i. Jeg har karakterer til å gå hva jeg vil. Jeg har masse venner, flere gode venner og en flott familie. Jeg er elsket. Så hvorfor klarer jeg ikke å smile?

And if you’re in love, then you are the lucky one, 
‘Cause most of us are bitter over someone.
Setting fire to our insides for fun, 
To distract our hearts from ever missing them.
But I’m forever missing him.

And you caused it, 
And you caused it, 
And you caused it

I går var en new low, der jeg bare satt hjemme hele dagen, hadde hodepine og prøvde å samle meg selv i stedet for å dra på forelesning. Vet ikke om jeg er mer samlet i dag, men jeg er i alle fall oppe og skal på skolen. Jeg prøver i alle fall. Lyspunktet mitt i dag er at jeg skal henge med lille Mille. Det blir fint. I dag skal jeg smile. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg