Farvel, august 2012

Som tida flyr, nå er september her allerede! Den første høstmåneden har startet i tradisjonen tro, med regn og temperaturer som krever skjerf og parkas.


(whi)

Så, hva skjedde i foregående måned, nemlig august?

Jeg jobbet. Helt greit, det. Så startet jeg på skolen igjen, og det var også helt greit. Mannedyret hadde bursdag den 15., så da spiste vi kake til frokost og hjemmelaget pizza til middag, i tillegg til at vi dro på kino og hadde en generelt fin dag. Den 28. hadde jeg bursdag og da dro jeg hjem til mammaen min fordi mannedyret var på skolen hele dagen. 

Den siste halvdelen av august var jeg syk i lungene mine, og det var litt tungt å være til. Det er ikke så gøy å være 21 år og bli andpusten av ingenting som helst og måtte sitte og inhalere adrenalin, Ventoline og saltvann i dampform (jeg har nemlig en maskin som heter nebulisator – google it!). Jeg bestemte meg også for å kjøpe treningskort på SiT (Studentsamskipnaden i Trondheim), for nå skal jeg bli fit! (har fremdeles ikke kjøpt medlemskap ennå, men det er fordi jeg har vært syk og ikke vært i stand til å trene uten å kveles uansett)

Den aller siste dagen i august gjorde jeg noe jeg har tenkt på i over et år:

Jeg fikk nemlig tatoveringen min. ENDELIG!

Det var egentlig det som var høydepunktet, i tillegg til at jeg fant ut at jeg skal ha fransk i Hovedbygget på Gløshaugen hver mandag. Grunnen til glede over dette? 
Bygningen går under navnet Galtvort. HI HI! (nabla.ntnu.no)
Og så begynte jeg å sjekke ut Photoshop igjen, går sakte men sikkert fremover. Just saying.

Så, hva er målene mine for september, da?

  • nå som timeplanen er i orden (jepp, det tok så lang tid), skal ordentlige rutiner innføres!
  • begynne å trene!
  • lese ferdig Inheritance
  • lese lese lese pensum!
  • passe på å ikke bli syk – igjen
  • være like flink til å spare penger som i august

 

Yes, det var det! Hvordan var din august? Noen mål for september? 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg