Lørdagsmys

Det er så fint å våkne av seg selv når klokka såvidt har passert 9, gå inn i dusjen og bruke lang til på å pleie hår og hud, for så å fortsette behandlingen utenfor dusjens varme vannstråler. For første gang siden leeeenge har jeg sminket meg skikkelig (har hatt forkjølelsessår ved øyet, så sminke har vært litt dumt denne uka), og jeg føler meg faktisk ganske fin. 🙂

I ettermiddag skal jeg hjelpe til i bryllup, og oppgaven min er faktisk åååå

åpne gaver!

Ikke det verste man kan gjøre i et bryllup, he he he.
Hva skal du i dag? 🙂 

3 kommentarer
    1. Jeg tror vi har gått gjennom det samme! HAr hatt forkjølelsessår ved munnen og hele huden har kommet av fordi jeg ble litt solbrent, og da ser man ikke fin ut. Nå er alt borte og jeg tok meg en velfortjent lang dusj og føler meg mye bedre nå.

    2. Herlig å ha god tid til seg selv på morgenen!=) Man føler seg så fresh etterpå, elsker den følelsen!=)
      Jeg har gjordt unna mine 2timer med cardio og ryggtrening, og jeg sender bort kjærest på fest i kveld. Så her blir det soffakos og me-time!:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg