Papirlommetørklepakke nr. 4

Yup. I’m sick. Forkjølelsen kom som kastet over meg i går, og her sitter jeg og føler meg som han på den der nesesprayreklamen som har bilen full av brukte papirlommetørklær. Tyller i meg vann med c-vitamin-brusetablett oppi mellom nysene, her jeg sitter nedpakket i sofaen og ser på Superfat vs. superskinny. Daytime television, dere! Liker dog programmet, man lærer litt om hva man har i seg og det er vel aldri en ulempe!

Tumblr_m2v1axyzhn1r07829o1_500_large
“Jeg er syk” på spansk. Haha, for en liten stygging! Og hvorfor har den så lange lemmer, spesielt høyrearmen? (eller -beinet, for den som er pirkete) (whi)

Nå skal jeg spise litt mac’n’cheese og synes synd på meg selv. Har heldigvis ingen planer for kvelden, så da kan jeg konsentrere meg om å bli frisk! Hva skal dere i kveld? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg