Farvel, juli 2012

Tenk, nå er det august allerede! Denne sommeren har gått utrolig fort, har vært utrolig lite sommeraktig (hurra for regn og maks femten grader…) og har hatt veldig lite innhold. Nå er det riktignok én sommermåned igjen, men jeg skal ikke gå og vente på finværet, for å si det sånn.

Vel, juli, hva har du og jeg gjort sammen? Vi har kjøpt møbler og innredd, skaffet nytt dusjforheng og fikset strømabonnement. Vi er nå ordentlig på plass i leiligheten, og det føles som hjemme. Vi har til og med pip-pipper på veggen!


25 kr hos Søstrene Grene

Julidagene har for det meste gått med til jobb, matlaging og avslapning med film/tv-serier. Jeg har blitt avhengig av Eric Northman og True Blood nok en gang (det startet strengt tatt i juni), og hver onsdag har jeg angst mens jeg ser Pretty Little Liars. Og ellers har jeg bestemt meg for å begynne å se Sex and the City, siden jeg bare har sett filmene og digger dem. Carrie Bradshaw ♥


(whi)

Og ellers har jeg blitt tatt inn på lektorutdanning i engelsk, tjent mer enn 40 000,- og må dermed betale skatt (40 000,- er inntektsgrensen på skattefrikort), kjøpt meg solkort på studioet rett over gata og funnet ut at innvandrersjappa rett over den andre gata har brun ris. HURRA! Har også tatt et par-tre-ti bilder av blomster, som er gøy å fotografere, selv om det kanskje ikke er det mest originale motivet. He he…

Og så har jeg laget Facebook-side for bloggen, også! Check it out, check it out 🙂

Noe å glede seg til i august:

  1. Jeg starter på skolen igjen, og gjett! Jeg skal studere fransk dette året! (ja, jeg gleder meg)
  2. Mannedyret har bursdag om bare to uker!
  3. Jeg har bursdag om 27 dager!!!
  4. Vi skal ha innflyttningsfest!
  5. Lille Mille og NJ kommer tilbake til Barteby!
  6. Neste uke skal jeg ikke jobbe hver dag mer!

Mål for måneden:

  1. Spare penger til skolebøker og mat og husleie og alt mulig som kommer med det å ikke bo hjemme mer
  2. Få lange negler (jepp, her har vi en gjenganger for hver eneste måned!)
  3. Øøøøh. Ikke kjøpe så mye på eBay? Ja, det høres lurt ut.

Ok. That’s it. Var deres juli fin? 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg