Hvilken mascara?

Nå har Max Factor Masterpiece Max-mascaraen min tørket ut, og jeg har tatt i bruk en IsaDora mini-mascara (som vippene mine klumper seg av) som jeg kjøpte for 20 kr for such an emergency. Etter hvert må jeg jo finne meg en ordentlig en, men det har blitt så mange superprodukter nå at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Masterpiece Max er såklart et alternativ, siden det er typen jeg har brukt i flere år. Men så er det jo gøy å prøve noe nytt også!


(http://eyesshadows.blogspot.no)

Derfor lurer jeg nå på hvilken mascara som er din favoritt? Alltid greit med tips, vetdu! Jeg gidder ikke betale sånn mange hundrelapper, toppen to, så Chanel og lignende er det nok bare å glemme. En god og billig mascara som ikke lager klumper, ikke drysser og som helst ikke er av et merke som driver med dyretesting – det er faktisk ikke nødvendig. Anyone? 🙂

Hvorfor en rosa fugl fikk rollen som bakgrunn, er jeg ikke helt sikker på…

1 kommentar
    1. Åh, elsker masterpiece fra max factor! Har brukt opp mamma sin, så nå må hun kjøpe ny til både meg og henne.. Haha! Syns faktisk du skal ta den, fordeom det er veldig morsomt med forandring.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg