Yndlingsblogger akkurat nå

1. Lydia
Lydia er ei Bodøjente som har en rimelig bra sans for mote. Hun har et spesielt, fint og naturlig utseende som gjør at hun skiller seg ut fra alle extensions og løsvipper, og jeg synes hun er ganske morsom. I tillegg skriver hun feilfritt, som er et must for at jeg skal gidde å lese en blogg. Hurra.
 
(aidylpaidyl.blogg.no)

2. Kristin
Kristin var med i årets sesong av Paradise Hotel og har dermed ørti tusen lesere og kommentarer på hvert innlegg á la “jeg elsker deg, du er forbildet mitt”, “hva skjedde med deg og Dennis?”, bla bla bla – noe som sikkert er… Trivelig. MEN hun har en sykt fresh stil og er superflink til å poste antrekksbilder pluss masse tips til matching, div. nettbutikker og styles. Flink er hun! Og så har hun føttene på jorda, bruker nesten ikke sminke og har sitt eget hår og bare det. Sånt liker jeg, nemlig. 

(styleconnection.blogg.no)
 

3. Ida
Ida er så flink hun, at jeg begynte å følge henne på Bloglovin’ etter å ha lest bare ett innlegg. Hun bor i Paris og er dermed mitt store forbilde. Neida (joda), hun er kjempeflink til å skrive, også! OG hun poster litt av hvert, både om hverdagen sin, Paris i seg selv, litt mote og slikt og så goodiebags, da! Du må gå innpå bloggen hennes for å finne ut hva det er 🙂

(idasundae.com)
 

4. Anette
Jeg har hatt en liten aversjon mot toppbloggere og har ikke vært innpå bloggen til Anette før for noen uker siden. Og det må jeg si, det var sannelig på tide! Ei skikkelig pen jente som det stråler inspirasjon fra, det liker vi! Ombre hair har hun óg, sååå fint. Litt minus med alle merkeklærne, men som allerede nevnt: Inspirasjon. (Men jeg blir litt uvel av hvor dyrt alt er)

(nettenestea.com)

5. Angelica
Svensk tjej som ser ut som ei dukke oooog som har sykt kul stil. Og det aller beste er at hun ikke bruker sånn en million i året på merkeklær, nei, hun shopper på H&M, Gina Tricot og Bik Bok – som oss vanlige dødelige. Jeg elsker henne. Seriøst.

(nyheter24.se/modette/angelicablick)

6. Solveig
Her har vi en liten favourite of mine, nemlig Solveig fra Vadsø. Her gikk jeg og trodde at alle som er yngre enn meg hører på Justin Bieber og Sirkus Eliassen (no offense), og så kommer Solveig og introduserer meg for ny, helt fantastisk musikk! Julie is mindblown. Og så tar hun fine bilder og skriver bra og har fint, rødt hår. Og så har hun piercing i nesa som jeg egentlig ikke synes noe om men på Solveig er det fint. 🙂

(solveigvh.blogg.no

Og i tillegg går det i Jeanette, Huong, Wilde, Bianca Emilia og Andas i Rymden (og 20 000 flere, jeg er en bloggoholiker), blogger jeg føler at jeg har lest for alltid, nå, derfor ble de ikke nevnt som hovedpunkter i dette innlegget, som i hovedsak tar for seg (relativt) nye blogger på Bloglovin-lista mi. Bloggtips? 🙂

2 kommentarer
    1. Haha jeg leser over halvparten av bloggene her! Elsker Annette/nettenestea sin blogg, til tross for hennes dyre smak. Men tenker som så at, hun har jo råd til det så hvorfor ikke? Hadde jeg hatt råd hadde jeg levd sånn og 🙂 Stor inspirasjon! Og tusen takk for at jeg blir nevnt, hihi 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg