All dressed up and ready to party

… For i kveld skal vi i ungdomsskoleklassen ha REUNION! Aaah, det blir gøy! 40 stk. jeg ikke har sett på leeeeeeenge (noen mer enn andre, så klart, men jevnt over länge sen) skal plutselig samles på hjemstedet mitt (convenient enough er det alltid sengeplass til meg hjemme hos mami y papi) og ha en real fest – for the first time in… 5 år. (Iiiiik, jeg er gammel!)

Har fremdeles ikke PC-en min eller kamera i leiligheten (her snakker vi prioriteringer!) så det er dårlig med bilder for tida (men det blir med innover i morgen, så da blir det ordnings!). På Instagram er jeg derimot ganske så aktiv, så dere kan jo “tune inn” på Julietastic. Har faktisk nådd 70 følgere nå, og på bildet nedenfor fikk jeg sånn 11 likes på 3 minutter! 🙂

Men hallo, se på meg da! Man skjønner hvorfor, liksom… Haha, klarer ikke skrive sånt på tull, engang!

Så, nå stikker jeg altså hjem til foreldrene mine og blir wasted, så håper jeg dere får en flott helg videre! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg