Fin stil #4

Denne gangen beveger jeg meg ut av komfortsonen til de fleste og velger denne blondinen. Hard core, grunge, rock, svart øyensminke – alle disse betegner stilen til den tidligere Gossip Girl-skuespilleren og nå vokalisten i bandet The Pretty Reckless, Taylor Momsen. Hun er vulgær, slutty, trashy og awesome – jeg digger det. Et par stikkord er stockings, undertøy og skinn, kombinert på de mest avkledde måter. Langt blondt (hvitt!) hår i konstrast til pandaøyne deluxe i tillegg… På Momsen funker det faktisk.


(whi)

De fleste bildene jeg fant er fra konserter og slikt og gir kanskje ikke et heelt realistisk bilde av hva hun går med til vanlig, men jeg tror ikke jeg beveger meg langt fra sannheten når jeg sier “close enough”. Selv om jeg ikke hadde følt meg helt vel i å gå rundt i undertøyet i offentlighet, må jeg si at jeg gjerne kan bruke elementer fra denne stilen og integrere i min egen – må på H&M og kjøpe meg stockings ASAP…!

Hvem skal jeg ta for meg neste gang? 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg