Feriemodus

Dette er merkelig. Å ikke ha noe viktig å gjøre i løpet av dagen, bortsett fra det jeg vil. Jeg kan sitte og se på interiørblogger og finne møbler på finn.no og drømme meg heeelt bort – og vet dere hva? JEG HAR LOV. Etter en og en halv måned der jeg har hatt null liv utenfor datasalen på Gløshaugen, er det helt merkelig å ikke ha dårlig samvittighet for alle sidene jeg skulle lest eller sidene med notater jeg burde skrevet – jeg får gjøre det jeg vil, når jeg vil, hele dagen om jeg vil!


(whi)

Men nå, etter å ha vært fri til å gjøre hva jeg vil siden kl. 14 i går, begynner jeg å bli rastløs. Jeg har lest flere nummer (8, for å være eksakt) av en tegneserie fra 70-tallet som omhandler alver og magi (eget innlegg kommer senere, it’s awesome), jeg har sett X-Men: First Class og siklet over Michael Fassbender, jeg har spist nachos og sjokoladekake (sistnevnte med egg, siden jeg ikke så at mamma hadde laget to forskjellige, en allergivennlig og en som absolutt IKKE var det, ops), jeg har sovet i 10 timer, spist melon og mango, spist is (2 x Lollipop og to skåler med tressis), funnet både TV-bord og barbord med stoler på finn.no, sendt tekstmelding til selger og fått tilslag og avtalt henting og alt, funnet TV og avtalt morgendagen med mannedyret.

Med andre ord er det på tide å finne seg en hobby! Jeg er jo ikke helt borte når det gjelder kreativitet og kunsteriske ferdigheter, så har jo en del å velge i mellom: tegning, foto, strikking, lage smykker, fikse på klær, bilderedigering, maling… Ja, det er bare å hive seg rundt! Har også tenkt å prøve meg på å knytte vennskapsarmbånd, så mangler bare broderingstråd nå, så er jeg klar. Og når jeg tenker meg om har jeg jo den siste boka i Eragon-serien å lese, nemlig Inheritance, i tillegg til at jeg har veldig lyst til å se av The Tudors. Ok, jeg har egentlig masse å finne på! 


Livet mitt – until now. (whi)

Men før jeg begynner med diverse kreativiteter, måtte jeg rydde rommet. Endte med å rydde slash pakke: Flere stappfulle esker er nå klare for leiligheten, og flere skal det bli!
Hva har dere gjort denne første søndagen i juni? 🙂 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg