Little Miss Shopaholic – for fem hundrede gang

Jeg er uhelbredelig. Mai skulle liksom være shoppefri og det gikk da bra det – helt til forrige uke…

Det begynte med en liten spree på eBay. Og så fant jeg og mamma litt ting i katalogen til La Redoute. Og så fant jeg noe helt fantastisk til leiligheten på Ellos.no. Og så trøsteshoppet jeg etter eksamen forrige fredag (for den gikk ikke så bra som jeg håpet). Og så bestilte jeg meg jammen en parfyme på nett. Og så bare:

“Pokker. Nå har jeg brukt masse penger – igjen”.

Tumblr_lrricjnr1q1qlt9puo1_500_large
Denne jenta er min sjelevenn.

Så nå sitter jeg her da – med ENDA mer å dra inn i leiligheten med litt for lite skapplass. Men la oss for et lite øyeblikk se bort fra det og heller forestille oss meg, i knallrosa blondesinglett, knallblå høylivsshorts og ultrakul kapteinshatt. Totalsum? 200 kr. Med frakt fra Singapore på hatten. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg