Let’s go!

Heyheyhey – I’m back! I skrivende stund er jeg fri som fuglen fra alt som heter forelesninger, seminar og eksamen frem til august (kanskje september hvis jeg er heldig), for i dag har jeg hatt min siste eksamen for semesteret.

Sommerferieee!

Poster en skikkelig kul sang av Calvin Harris med Ne-Yo (sistnevnte synes jeg har en skikkelig bra stemme) som passer bra i dag:

Kjør på med sommer! Den siste uka har faktisk vært litt trasig mht. blogging, for jeg har visst blitt avhengig etter mine snart fem(!) år her på blogg.no. Jeg har ikke hatt det sååå travelt, så jeg har laget noen utkast med forskjellige ting jeg vil lufte, så forhåpentligvis er skrivelysten tilbake – har i alle fall en del å fortelle (og vise frem, ops). SHOW AND TELL, FOLKS!

Nå som det er 1. juni, er det bare ÉN MÅNED TIL VI OVERTAR LEILIGHETEN!!! Jeg gleder meg sånn at jeg har ikke ooooord, spesielt nå som vi har løst sofaproblemet (vi skal kjøpe fra de forrige leieboerne, så slipper vi til og med drassingen opp trappa! Den er stor, svart, er i “skinn” og er hjørnesofa, så det passer perfekt – og så slipper jeg å være superkresen og rote rundt på finn.no etter brukt, evt. bruke mange tusen på ny. Jeg har ingen problemer med secondhand (noen synes det er ekkelt, nemlig) og synes derfor finn.no er et fantastisk konsept!

Andre ting jeg gleder meg til:
1. True Blood-premiere 10. juni!!!
2. Eksamensresultater (dog her er det litt grugleding på gang – ikke alle eksamenen gikk like bra som jeg håpet)
3. Innflytting. Gleder meg så mye at det må nevnes to ganger.
4. Pretty Little Liars-premiere 4.(?) juni! 
5. Kanskjekanskje Pstereo-festival 17.-18. juni (Hove ble litt i dyreste laget når vi skal kjøpe møbler og diverse, så vi sparer den til senere og satser heller på en festival som er under halvparten så billig + holder til 100 meter fra der vi bor) 

Åh. Denne sommeren blir superflott! Starter det superflotte i kveld med superflotte folk: Det er tid for eksamensfest, bitches!
Forresten, tusen takk til dere overraskende mange som har vært innom selv om bloggen er i kunstig koma. Det er så koselig med “comeback” når det vises at det fremdeles er interesse. Lots of love, og ha en flott fredag videre ♥ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg