It’s a new dawn, it’s a new day, it’s a new life for me

… And I’m feeling tired.
SOUNDTRACK: Muse – Feeling Good 

Ok, ny dag, nye muligheter. Jeg skal for n’te gang til kiropraktormannen som for n’te gang skal knekke litt på meg, så skal jeg chille litt i sola. Jeg blir dritsur om jeg må sitte inne på en klam lesesal en dag til mens sola skinner utenfor (i går var det riktignok orkan utenfor, så da gikk det strengt tatt greit, men you know). Og med chille mener jeg så klart lese. Mindre enn en uke til første eksamen nå!

Hva skal dere i dag? 🙂

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg