If you ever had a broken heart, you’re about to remember it now.

Noen ting knuser hjertet mitt momentant. Det kan være sanger, en spesiell episode av en av favorittseriene mine, et bilde, etc. Hjertet mitt er et av de sensitive, et harehjerte av rang – det er ikke mye som skal til før det brister. Om ikke helt, så litt.


The Kooks – Watching The Ships Roll In

Denne sangen er en av de mest hjerteskjærende jeg vet om. Live-versjonen er ikke like virkningsfull på meg som studioversjonen, men pytt – dere hører den fantastiske stemmen til Luke Pritchard! Bare hør på sårheten, sukk… Jeg ser for meg en tidlig sommermorgen der alt har gått galt gjennom natten og så sitter man der, alene og forlatt. SNUFS!


The OC

Tumblr_m2jr2r814n1r2sy14o1_500_large

Serien jeg elsker over alle serier, for jeg kan se episode på episode i flere døgn i strekk og når jeg er ferdig med alt, har jeg lyst til å begynne på nytt. All hjertesorgen i denne serien, det faktum at Marissa DØR (jadda, spoiler, men serien ble tross alt ferdig i 2007) og tiden jeg så det på (heartbreak.org) er alle faktorer til at jeg blir trist av serien – selv om Seth og Summer er et av mine favorittpar through all time. Så, litt hjertesorg og masse lykke (til slutt). Og så Seth, da. ♥ Og tidenes soundtrack! WATCH IT!


Liveversjonen av Adeles Someone Like You fra Brit Awards 2011

No explanation needed.


 

Heldigvis har jeg det så fint nå at det bare er en kortvarig tilstand, fortere enn svint banker hjertet mitt i en lykkelig takt igjen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg