Inspiring Friday


(whi)

Tenker det kanskje blir en ukentlig inspogreie, det er vel noe som slår an? Liker i alle fall å sitte og drømme meg bort på Weheartit, så let’s give it a try. 🙂

I år som alle år lar jeg meg inspirere av naturen og dyr i form av mønstre, skinn (fake, bortsett fra loppis-jakken), fjær og print, og det er jo litt gøy når resten av verden slenger seg på slik at billigbutikkene har varer som inngår i stilen min! Videre blir det også mange som har det eksakt samme plagget, og da er jeg glad jeg er litt handy og klarer å fikse ting selv som skiller seg litt ut fra masseproduserte klær og accessories. Føler det er på tide med en ny DIY eller noe snart, jeg har lyst på noe nytt men har shoppestopp, så da må kreativiteten hjelpe meg.

Apropos shoppestopp, jeg kjøpte noen greier på eBay i går… MEN det er ting jeg skal lage ting av + smågaver. Er lov det?

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg