I have a dream

Om å bo i et fint, gult hus med en fin mann og våre fine barn (en av dem SKAL være gutt og han SKAL hete Jonathan Løvehjerte) (Ok, det med Løvehjerte er optional). Vi skal ha det fint økonomisk og romantisk og alt. Og så skal vi ha en stor fin snill hund.

Om å få barn. Jonathan er nemlig ingen selvfølge, og jeg får stadig mer angst for å finne ut at jeg er ufruktbar eller noe sånt. Det er kanskje en merkelig ting å være redd for, men jeg vil virkelig bli mor en dag og jeg kommer til å bli sønderknust hvis det ikke skjer.

Om å være en flink lærer i engelsk og fransk (og kanskje psykologi) på videregående, der jeg trives med det jeg gjør og får elevene mine til å virkelig ville lære språk, slik engelsk- og fransklæreren min fikk meg til å ville. På grunn av henne begynner jeg på lektorstudiene til høsten!

Om å jevnt kunne bruke kreativiteten min til noe: Enten tegning, foto, smykkedesign eller noe annet. Kanskje bare på hobbybasis, kanskje noe mer – jeg kunne for eksempel godt tenke meg å lage smykker.

Om å klare å være meg, hele livet, til det fulle, helt til jeg blir gammel og fornøyd og er klar for noe nytt. (ja, slik omtaler jeg det med å forlate verden)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg