“Jeg ønsker meg…” anno 2012

Jeg har ikke bursdag før 28. august, men det er vel aldri for tidlig med ønskeliste!?

  1. Penger til tatovering. På foten, chill, blir ikke no’ sleeve eller noe “drastisk” (ennå…)
  2. Penger generelt. Heh.
  3. Harajuku Lovers G, parfyme fra Gwen Stefani. Som lukter sol og sommer og kokos.
  4. The Hunger Games-trilogien. Bok. Innbundet. Helst på engelsk. Forresten, engelsk eller ingenting.
  5. Vanlig kamerastativ til systemkamera.
  6. Gorillapod-kamerastativ til systemkamera.
  7. Fisheye-linse, hvis det er noen som har lyst til å svi av 4 000 kr på bursdagsgaven min, HEHE ♥
  8. Sa jeg penger?
  9. Gavekort på eBay (hvis det fins?), H&M, Gina Tricot, Bik Bok, nelly.com (eller City Syd-kort, Trondheim Torg-kort, Midtbyensjekk, hvis det fremdeles fins da)
  10. Vinyl, da gjerne The Killers (ikke Sam’s Town)Bon Iver, Foo Fighters, Nirvana, Coldplay (IKKE Mylo Xyloto), Led Zeppelin, The Beatles, Bigbang, Florence + The Machine, Marina & The Diamonds – Electra Heart (hvis den fins på vinyl), Madrugada, The Kooks
  11. Kul ryggsekk så skuldrene mine slipper å bli skjeve. Typ knallfarge/mønster.
  12. Ting fra eBay-ønskelista mi

 


(whi)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg