Susanne Sundfør in concert

Ok, så er det over tre timer igjen til konserten starter og jeg har ikke engang begynt å tenke ut hva jeg skal ha på, men jeg er supergira! En konsert hun hadde i forigårs fikk terningkast 6, så dette blir bra! Og så håper jeg hun har på slike øyenvipper, for det var stilig:


(klartale.no)

Bah. Jeg gleder meg til å komme meg hjem etter konserten ikveld, jeg er sliiiteeen. Bra det ikke er Kaizers Orchestra vi skal se, for den konserten krevde en del energi, kan man si. Og så har jeg lovet meg selv at jeg ikke skal prøve å synge med, for denne dama treffer de høye tonene, for å si det sånn! Snille Nina, som egentlig ikke har hørt så mye Sundfør, skal være med meg, og for en stund siden laget jeg denne spillelista til henne. Tittelen sier vel sitt: innføring i Sundfør for bergenserjenten. Lyssna iväg og NYT, spesielt White Foxes som jeg begynte å grine av første gangen jeg hørte den. Herlig!

Har du vært på konsert i det siste, eller skal du på en snart? OG har du hørt Susanne live før? 🙂

2 kommentarer
    1. Åh, så heldig du er! 😀 Tipper du koste deg masse masse. Jeg var på konsert i midten av februar med favorittartisten min, og jeg kjenner at det snart er på tide med påfyll fra han – så derfor sjekker jeg for øyeblikket hvor han skal fremover og satser på en tur snart. Hihi!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg