Outfit (26042012)

Topp og skjørt // Cubus, smykke // DIY, belte // H&M, ring // Glitter, veske // Accessorize

Ny dag, nye muligheter! Nå som kjæresten ikke er i landet for å ødelegge mine morgenfuglvaner med ugledøgnrytmen sin, våkner jeg av meg selv kl. 06:15 osv. GODT! 🙂 Ikke bare er jeg uthvilt, men klar for en dag med lesing, oppsummeringsforelesning og Lush-kveld! Ja, dere hørte riktig, Lush-kveld! (Er ikke sikker på om eventen er åpen for alle eller ikke, men dere får kanskje til å lese hva det står i alle fall!) Det kommer et eget innlegg om dette litt senere i dag, men hvis det er noen andre morgenfugler fra Trondheim som er interessert allerede nå, kan dere legge igjen en kommentar på dette innlegget med fullt navn så jeg kan invitere dere på Facebook 🙂

Tipper det blir lit kaldt med skjørt i dag, men deeet får bare være. Jeg er lei av jeans.
Hva skal dere i dag? 🙂 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg