Lush-kveld i Trondheim – i dag kl. 18:15!

Hei! I samarbeid med Lush Trondheim arrangerer jeg vennekveld kl. 18:15 i dag. På Lush får vi produktdemonstrasjoner, lett servering og det beste: 15 % avslag på alt – i tillegg til en trivelig kveld, så klart! Lush ligger i Dronningensgt. 14, rett ved Dressmann i samme gate som Frakken (sidegate fra Nordre, altså). Siden jeg ikke har så altfor mange lesere (men langt fra for få, misforstå meg rett!) tenkte jeg det ikke akkurat ble stappfullt av blogglesere (det er et ganske lite lokale) selv om jeg poster dette her.

Om du ikke har hørt om Lush før, så er det en kjede som er miljøvennlig, dyrevennlig, hud-  og hårvennlig – ALT! De har ingen parabener i produktene sine, tester ikke på dyr (veldig strenge på dette!) og har stor tro på fast såpe i stedet for flytende, da dette er bedre for miljøet. De har hudprodukter, sjampoo, balsam, hårkurer, massasjeprodukter, parfyme, enkelte sminkeprodukter, badeprodukter, osv. SÅPE er altså en fellesnevner. Les mer på Lush Norge sin hjemmeside.

Siden jeg ikke har så altfor mange lesere (men langt fra for få, misforstå meg rett!) tenkte jeg det ikke akkurat ble stappfullt av blogglesere (det er et ganske lite lokale) selv om jeg poster dette her. Hvis du bor i Trondheim og er interessert, si fra til meg på kommentarlista og bli med 🙂

Sees der? 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg