25.04.2012

Nå er jeg stolt av meg selv! Har vært våken før halv 8 tre dager på rad nå, og både i går og i dag kunne jeg ha sovet i hvert fall én time lengre! Å sitte og drikke te og lese blogger kl. 08:30, med ansikt og hår stylet og kroppen påkledd og alt, det er egentlig en ganske god følelse. Selv om jeg sikkert blir trøtt før kl. 18 i kveld, haha!


Ååååh, the cutest! (whi)

Planen for dagen er å dra på to visninger i samme gate (med samme megler, haha) sammen med Milie og T-gurl. Mannedyret sitter vel for øyeblikket på flyet til Amsterdam, så da må jeg sjekke ut leiligheter uten ham – godt jeg har fine venner som blir med! Etter visningene blir det vel å tilbringe litt tid med de allerede nevnte venninnene (føler jeg ikke har sett dem på HUNDRE år), før jeg må vende tilbake til den pokkers eksamensoppgaven i kognitiv psykologi. I forrige uke var jeg superpositiv og tenkte at dette skulle gå kjempebra, og så begynte jeg i går og skrev 150 ord og måtte deretter bare forlate arbeidet fordi jeg fikk vondt i hodet og ble sur fordi jeg ikke fikk det til. Nå kan det jo hende at tante Røds ankomst virket litt inn på hele situasjonen, så satser på at det går lettere i dag og resten av uka. Dette har ikke noe med saken å gjøre, men OMG:


HVOR SØTT ER IKKE DETTE!?!?! (whi) Fikk lyst på en slik welsh corgi (er det ikke det de heter?) bare på grunn av dette bildet, hi hi hi. Sånn ligger jeg om kveldene nå, forresten – uten briller og pels, however – og leser To Kill a Mockingbird og alle de andre bøkene jeg har som pensum i prosa-faget mitt. Under en måned til eksamen i faget, og jeg har fremdeles igjen å lese sånn 5 bøker. Ops?

Ok, men da har jeg fått frem det jeg ville si og mer til. Kryss fingrene for at leiligheten er fine, og ha en flott dag, cupcakes! 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg