New in: Bikini

På torsdag var jeg og mannedyret nede i sentrum for å finne jakke (til ham) også fikk jeg:

Maja push-up-bikini! (fra Gina Tricot)

Bikini med cup er ikke noe jeg har brukt så særlig, har vel én bikinitopp som er slik men den burde vært merket “explicit content” for den cupen, den er ikke så stor – i hvert fall ikke stor nok. Prøver med en i min faktiske størrelse i en kjempefin halvneonferskenfarge som får meg til å se ut som jeg har bodd et år på en sydhavsøy mht. brunfarge. KNIS 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg