Anbefaling: Maybelline Terra Sun Bronzing Powder

I forrige uke var jeg innom Vita på Trondheim Torg for å kjøpe noen småtterier, og da fant jeg dette solpudderet på tilbud! Siden det begynner å bli lite igjen av det jeg bruker nå (fra H&M), kjøpte jeg Maybelline Terra Sun Brozing Powder til 79,- (egentlig koster det 99 kr, kanskje ikke verdens største avslag, men en krone her og en krone der…).

Det ser veldig glitrende ut, men heldigvis virker det ikke sånn på huden og man slipper å se ut som en bronsefigur. Yay! Man ser rett og slett solbrun ut, og det synes ikke at man har det på (med unntak av fargemessig da, hehe). Langt mindre merker man at man har det på, noe som passer foundationsmaskehatende meg perfekt. I tillegg til å passe huden min bra i både farge og konsistens, trenger man ikke ha på så innmari mye for å få effekt og her kommer (nesten) det beste: DET LUKTER HELT FANTASTISK GODT, ergo ansiktet lukter helt fantastisk godt med det på. 


(ble litt ulik lysmengde på disse to bildene, ergo litt forskjellig farge. Tror den øverste er mest naturtro)

Det eneste minuset jeg kan se for meg er at det fins (i alle fall på den butikken jeg var på) bare i to nyanser: 02 Golden og 03 Bronze (sistnevnte er jeg usikker på, for jeg har 02). Fargemessig var det liten forskjell på de to, men på 03 var det mer shimmer som kan gi den nevnte bronsestatueeffekten og det er ikke jeg så interessert i. Grunnen til at dette kan ses på som et minus er at fargen kan bli for mørk for enkelte med lysere hud enn meg (jeg bruker medium og tan i foundation o.l.), men det passer jo bra med disse nyansene for meg!

Med dette produktet synes jeg man får veldig mye flott for pengene, men om man har ujevn farge i ansiktet funker ikke dette solpudderet så veldig bra uten foundation under. Nå fins det jo så klart mange av dem som liker foundation, men for min egen del er dette alt jeg trenger frem til jeg får litt ordentlig solbrun farge i ansiktet. Og så lukter det jo så godt!

Og som jeg skrev så kjøpte jeg produktet i butikk og driver altså med litt gratisreklame i skrivende stund. Men jeg ble altså veldig overrasket over kvaliteten, så deling var et must!

Noen som har prøvd dette solpudderet?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg