Instagram

Bedre sent enn aldri, hva?

I går fikk jeg igjen min kjære Galaxy Mini i hendene, etter en uke uten! Var nemlig så flink at jeg la den igjen hos mannedyret forrige tirsdag, før vi dro på hytteturer i alle retninger. Men så i går: Reunion ♥ Og så måtte jeg jo laste ned Instagram-appen som endelig har kommet til Android!

Kan vel ikke skryte på meg verdens beste mobilkamera, men whatever.

http://web.stagram.com/n/julietastic/
Følg meg hvis du vil, brukernavnet er julietastic, og legg gjerne igjen ditt brukernavn i kommentarfeltet, jeg finner ingen å følge, haha 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg