Outfit (10042012)

Oversized genser // Only, smykke // Glitter, strømpebukse // H&M (med vanlig svart under)

Ny “vri” i dag – drister meg på litt knallfarget leppestift! Barry M Lip Paint i fargen Pillar Box Red, som har en god del oransje i seg. Som ikke vises så godt her.

 

Har fikset litt på designet, forresten! Fjernet gif-en av meg selv og endret Bloglovin’-widget til en “bonjour” som står i stil med bakgrunnen min OG med personligheten min (jeg føler jeg er litt fransk av hjerte), i tillegg til å, nok en gang, endre fargen på linker fra svart til min kjære rosa. Jeg må bare innrømme det, denne bloggen er ikke det samme uten rosa overskrifter! 

HA EN FLOTT DAG! 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg