Ukas babe #16

Claire Holt aka Rebekah i The Vampire Diaries. Fineste leppene i verden! (whi)

Tumblr_m0u10dc4ay1qhffgto1_500_large
Tumblr_m1atfwagk71qln1ypo1_500_large

 (whi)

Når det er sagt og Claire er vist frem, må jeg få nevne hvor mye jeg har turet frem og tilbake i dag! Først dro jeg ned til Gløshaugen fra Nardo for å levere nøkler til kjæresten, så tok jeg bussen opp til Dragvoll for å jobbe, der jeg oppdaget at jeg hadde lagt igjen PC-laderen på Nardo og dermed måtte tilbake dit i stedet for å dra hjem. Greit, da drar jeg innom butikken og kjøper inn for å lage middag, tenkte jeg og jobbet litt mer – uten PC. På bussturen ned fra Dragvoll til Berg studentby og Bunnpris glemte jeg helt at jeg måtte på Gløshaugen for å hente nøklene igjen, så jeg gikk på butikken og tok bussen opp til Nardo, kun for å finne døren låst og ingen hjemme i noen av etasjene. FLOTT, ta buss og delvis gå ned til Gløshaugen igjen, krysse hele fakkings campus for å finne kjæresten og dermed krysse campus andre veien for å gå til holdeplassen. Ombord på bussen igjen, og endelig kunne jeg gå inn og sette fra meg veske og bærepose. SUKK. Nå har jeg jobbet enda mer med oppgaven min (og lest litt blogger, hehe), og snart er det på tide å starte med middagen jeg lovet mannedyret. Mest lyst til å sitte her og spille Sims 3, men…

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg