In Little Miss Sunshine’s bag

Å se hva jenter drasser rundt med i veska si er evig interessant – vi har jo så mye stasj! Jeg har kanskje ikke så enormt mye, har f. eks. ikke med meg hele sminkepungen osv., men noen småting er alltig med.

Veska er en julegave fra søsteren min, mobilen er type Samsung Galaxy Mini, leppebalmen er en Savex, den runde greia er astmamedisinen min, dayplanner fra bokhandelen på universitetet, fake Chanel-lommebok, øreplugger av typen a-Jays og, såklart, vannflaska. (pleier å bruke en ugledekorert en fra Søstrene Grene, men den har jeg lagt igjen i bilen til storesøster, he he).

Hva MÅ du ha i veska di til enhver tid?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg