New in: Lush-varer

Fikk verdens fineste velkomst hos Lush-jentene i Trondheim, og gikk ut igjen med et smil om munnen og Full of Grace (ansiktsserum), Seanik (shampoobar) og American Dream (conditioner). Er forelsket i Full of Grace og Seanik allerede, mens American Cream tror jeg ikke gjør så alt for meget for håret mitt. MEN da vet jeg det! 🙂

Anbefaler virkelig Lush, forresten! For det første fins det ikke en butikk i hele verden som lukter bedre. For det andre er varene deres bra for deg og kroppen din i tillegg til å være bra for miljøet OG dyr – Lush er nemlig helt i mot produkttesting på dyr og dermed kan du være hundre prosent sikker på at det du kjøper er “cruelty free”. For det tredje er det innmari kult med slike shampoobars, du bare gnir den litt mot håret og voílà, skum. DRA DIT! (Trondheimsbutikken ligger i Dronningens gate 14, mellom Dressmann og Frakken. Eller kanskje en annen butikk, jeg husker ikke helt)

2 kommentarer
    1. I fjor var jeg på lush for første gang. Lush i Oslo, byporten. Jeg har aldri vært mer fornøyd med et butikkbesøk før. Hun som hjalp meg og vennegjengen var helt fantastisk, å vi gikk alle ut derifra med mange tips og poser. Jeg har siden handlet lushvarer via nettet. Fantastisk butikk med fantastiske varer!

    2. Har aldri kjøpt noe fra Lush før, men har vært i butikken i Oslo, og det lukter bare helt herlig der inne! Virker som gode produkter og 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg