Endelig helg!

Er mildt sagt lei av å vaske, fylle inn mat, vaske, vaske, vaske, vaske… 7 og en halv time i går og 3 timer i dag, når jeg egentlig skal jobbe kun fredag og vanligvis har bare 4-5 timer! Nå skal jeg ikke på jobb før neste fredag, og da er jeg sikkert mer arbeidsvillig. I tillegg får jeg lønn på onsdag, HURRA!

Endelig har jeg pakket og gjort meg klar til å dra inn til byen til kjæresten min, før vi skal på party. Hurra, jeg har god vin! Og øl! Og fri inngang på Gossip! Bra kveld, bra folk, bra stemning – satser jeg på!

I morgen tror jeg det blir outfit- og makeup-innlegg fra kvelden! Ha en flott helg videre! 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg