Ukas babe #13


(whi)

Gemma Ward.
Min første modellforelskelse, jeg synes hun er helt fantastisk. Alt med henne. Sukk!

Tumblr_lz748apybr1r2zu7yo1_500_large

Starter rett på med ukas babe denne mandagen, rett og slett fordi…jeg ikke har noe annet å poste for øyeblikket. Klokka ble jo flytta i går, og da sov jeg litt lengre enn planlagt i dag – ops! Nå har jeg ikke forelesning i dag, men skulle gjerne begynt på semesteroppgaven i kulturkunnskap som skal inn på fredag. Den gang ei, jeg har en date med sofaen! Makan til slapphet, sier du? Vel, jeg er enig, men jeg kjenner meg selv godt nok til at det blir helst Facebook og blogg hvis jeg liksom skal skrive oppgave i dag. Like greit å bare slappe av helt og heller starte rett på i morgen (og da MÅ jeg…)! 

Hva gjør dere i dag? 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg