Gratulerer med dagen!

I dag, dere, er det vår dag. Kvinnedagen! Derfor blir dette et lite spesialinnlegg for å hedre woman kind.

Først vil jeg nevne et knippe sanger som passer ganske så bra på denne dagen:

Beyoncé – Run The World (Girls) 
Cyndi Lauper – Girls Just Wanna Have Fun 
Destiny’s Child – Independent Women Part I 
Jordin Sparks – I Am Woman (aldri hørt før i dag, men ganske kul!)
Roy Orbison – Pretty Woman (kanskje ikke så veldig “kvinnevennlig” mht. denne dagen, men den er kul. Basta)
Lana Del Rey – This Is What Makes Us Girls 
Bigbang – Girl In Oslo (denne er kul og har “girl” i tittelen…)

Illustrerende bilde:

WONDER WOMAN! Fordi hun er kul.

Illustrerende bilde #2:

Også Norma Jeane Mortenson/Marilyn Monroe, da. Kvinnen over alle kvinner i mine øyne. Noen vil være i mot dette PÅ SELVE KVINNEDAGEN og si jeg er fordervet av et mannssjåvinistisk samfunn og bla bla bla, men jeg synes Marilyn Monroe er et forbilde for kvinner i dag – vi er fordervet, men det er nok jentene som forderver hverandre. Blant alle de syltynne modellene med flatt bryst, bein som stikker ut både her og der, innsunkne kinn og utsultede blikk synes jeg det er fint å se på bilder av Marilyn Monroe og flere fra hennes era. De har hofter, pupper, kinn og lår, men herregud hvor sexy de er!

DERFOR synes jeg vi skal feire oss selv i dag, med å spise akkurat det vi har lyst på, trene kun hvis vi har lyst (og ikke fordi vi føler vi ) og bare være oss selv – slik vi jenter kan best. Gratulerer med dagen, alle medsøstre! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg