When summer comes…

Nå som det er mars og vår, er det neimen ikke lenge til 1. juni og sommerferie, heller! (Sier vi…)
Derfor synes jeg det er på sin plass med litt sommerdrømmer. 🙂 

I år SKAL jeg bade i Norge. I fjor var det så pokkers kaldt at man var redd for å bli syk bare man snakket om å bade. Men i år får det gå som det går – JEG SKAL BADE.

Jeg skal gjøre mest mulig av jeg vil. I fjor var det veldig lite som foregikk før jeg plutselig jobbet både natt og dag. 

En annen ting jeg MÅ gjøre er å se hav, sand og palmer – gi meg badeferie langt vekk fra Norden! Jeg driver og lokker på mannedyret sånn at han vil være med, og han er på glid. Hvis ikke… Vel, da drar jeg alene. (Eller ikke…)

Og vet dere hva det beste av alt er? Jeg skal ikke levere en fakkings avis denne sommerferien. Dét er et løfte! Sommeren er dog langt unna for øyeblikket, gikk nettopp hjem fra bussholdeplassen i snøstorm. Herlig…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg