Byttekveld! + new in

Nå sitter jeg med mannedyret sin mini-PC (han har en stasjonær og en vanlig laptop i tillegg…) og tenker over alle de fine, “nye” tingene jeg fant på byttekvelden jeg nettopp var på hos fine Milie. JEG ELSKER BYTTEKVELD. Man får kjempefine ting gratis mot at andre tar med seg noe av det du aldri bruker hjem. Og så går resten til Fretex og alle blir glade, i stedet for at alle har hatt stappfulle klesskap med plagg ingen får glede av.

Jeg har nå tre(!) blazere, tre par sko, to gensere, highwaistbukse OG -shorts og så kommer jeg ikke på mer, men det ER mer, jeg har jo fylt ei svær veske og et handlenett:

Må jo kjøre vanlig “new in” på disse nye tingene mine, men det tar vi ikke i bare ett innlegg. DERFOR kicker vi i gang med de finefine pumpsene som Karine ikke ville ha lenger og som jeg gjeerne ville overta:

ÅÅÅH, RØDE SKO ♥ Ikke fullt så høye, men det passer meg fint når jeg skal ut med dvergvennene mine på 1.60 (les: Milie og Tina!). Og så er de røde, da. Røde. Solbrune bein og rødt, ass – det er fint!

ÅH. Materiell lykke. Og så gratis. Lykke. 

6 kommentarer
    1. Så utrolig smart med byttekveld, noe jeg må teste med mine jenter! 🙂 Veldig fine sko også 🙂 Note* Ja, de som er 160 er litt dverg, heldigvis så er jeg 160,1 cm høy, da! Phjoo, nesten dverg! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg