Outfit (01032012)

For å hente speilreflekspus måtte jeg gå helt opp i andre etasje og det er en etasje for mye, så det ble Herr Kompakt som måtte trå til i dag. Så flink som han er…

Genser / Bershka Milano (oh shit, denne har jeg heeelt glemt å vise dere!), smykke / DIY, shorts / secondhand, belte / H&M

Apropos flink, se så fint jeg redigerte ansiktet mitt! Følte det var noe som manglet, se…

 

EDIT: Oi, haha, jeg byttet shorts og tok med bilde av begge… Endte opp med denimshortsen i alle fall!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg