No more Sims…

Fikk strenge formaninger av mannedyret mens vi gikk hjemmefra i dag om at jeg

ikke fikk spille mer Sims før kognitivrapporten er ferdigskrevet.

And I’m like:

Så dere skjønner jo hva jeg skal gjøre i dag…

SPILLE THE SIMS MEDIEVAL!!!

Neida. Joda. Neida. Joda. NEIDANEIDANEIDA. Joda? Litt? Please?
Hvis dere ikke har skjønt det blir jeg faretruende hekta på PC-spill og skal gjerne spille i et strekk til jeg har klart hver fakkings quest spill + tilleggspakke har å by på. Så dere skjønner sikkert også at skolearbeidet mitt fremover henger i en tynn, tynn, tynn tråd. He he.

Håper dere får en fin start på uka! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg