Be your own superhero

Etter ei uke med brus, potetgull og bare kosemat ble det en helg med maks avslapning, noe som føles som tjue tonn kake og noen hundre liter brus. Dette føler jeg på kroppen! Derfor er det rett på havregrøten i dag, med Batman-skjorta på og The Beatles i øret. Ikke at The Beatles gjør noe med innstilling til sukkerinntak, men jeg blir så glad av musikken deres, og glede hjelper på motivasjonen.

Har allerede blitt invitert på bursdagsfest på fredag (YAY!) i tillegg til at det er Valentinsdagen i morgen(!) og på torsdag skal jeg på Kaizers Orchestra på Studentersamfundet i Trondheim! KONGEUKE!

GLEDEGLEDEGLEDE!

Og så er jeg superfornøyd med designet, takk for tilbakemeldinger! 😀 Ha en fin dag, det fortjener du!


Og hvis dere lurer på hvorfor jeg postet dette innlegget 4-5 ganger var det fordi jeg fikk opp feilmelding og en beskjed om å prøve igjen senere. And so I did, og så funket det plutselig alle gangene.

2 kommentarer
    1. Hei, ikke la være å se på dette. for jeg har nemlig noe kjempe viktig å fortelle deg og dere som skulle “falle” over dette. Pålogget på facebook?
      Bli med å vinn en IPHONE 4 S, å i tillegg bli med i trekking på
      HELE 30 000 KR.
      Om du ikke skulle tro meg, så sjekk vinner listene med å trykke på PROFIL BILDET mitt her eller trykk på navnet mitt / Url min , å du vil komme til en facebook side med info.
      Husk å inviter dine venner dit for da er sjansen din ennå større for å vinne!
      Lykke til, HUSK DETTE ER HELT GRATIS Å DELTA PÅ!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg