DIY: T-skjorte med nagler

Et enkelt triks for å gjøre en basic tee hakket kulere er å feste på nagler. Du trenger to ting:

Basic tee (Cubus), nagler (eBay)

Nå tok jeg ikke noen bilder under selve prosessen, men jeg festet altså naglene på skuldrene, fra halsen og ned til der armen starter. Ble en bitteliten smule uniformlignende, samtidig som det ikke ble for prangende – det er tross alt en basic tee og skal være lett å bruke sammen med nesten alle andre plagg.

Jepp, så enkelt er det! Heldigvis har jeg igjen 80 nagler til som jeg kan fiffe opp andre plagg med. Hurra!

Edit, 22:04:
OGSÅ bestemte jeg meg for å sette på enda flere og resultet ble slik:

Haha, ja, det ble litt skjevt og litt for tett sammen noen steder, meeen jeg ble da fornøyd likevel, jeg. Og skjorta ble veldig mye artigere å ha på nå, selv for enkle, lille meg 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg