Irriterende

Selv om jeg flyter på en rosa sky om dagen – ingen overdrivelser, jeg lover – er det småting jeg alltid irriterer meg over. Alltid.

ÉN: Sjåfører som ikke bruker blinklyset sitt
Fører til unødvendig venting, usikkerhet og nesten-ulykker, spesielt i kombinasjon med sen nedbremsing. DU HAR BLINKLYS I BILEN/BUSSEN/MOPEDEN/SCOOTEREN FOR EN GRUNN!

TO: Dårlige forelesere
De ødelegger det som burde vært favorittfaget mitt fordi de står der og stotrer, fniser nervøst og snakker om helt andre ting enn det som faktisk er pensum. Takk for at du kaster bort tiden min.

TRE: Klappe etter endt forelesning
Pleier du å klappe når tannlegen din er ferdig med å borre? Eller applauderer du bilmekanikeren når han har fikset bilen din? Nei, det var det jeg trodde. Hvorfor er posisjonen “foreleser på universitet” så opphøyd at de fortjener applaus når de, bokstavelig talt, bare har gjort jobben sin? Kombinert med punkt 2 synes jeg dette er en mongolid ting å gjøre, selv om vanen har tatt meg og jeg nå klapper uten å egentlig tenke meg om.
(Ikke til den personen som virkelig suger da, h*n får stå der og råtne i stillhet, om du spør meg.)

FIRE: Kundeservice som ikke svarer på e-mail-henvendelser
Jeg er av typen som liker å ha ting svart på hvitt; jeg er distré av natur og klarer ofte å glemme hva jeg blir fortalt over telefonen. Derfor er jeg veldig glad i å sende mail når jeg lurer på noe, det er jo det kundeservice er til for? Ikke i OneCall tydeligvis, tror jeg har sendt 3 mail og ikke fått svar på en eneste en. F u, guys. Hadde dere ikke vært så billige hadde jeg skiftet mobilselskap på flekken.

FEM: Folk på konsert som dytter
Når du kommer sist inn døra til konsertlokalet kan du ikke forvente deg å komme deg fremst slik at Janove Ottesen kan svette på deg. Derfor synes jeg det er fakkings unødvendig å trenge deg foran dem som faktisk dro tidlig og stod i kø nettopp for å få en bra plass. OG IKKE GI MEG FAKKINGS ATTITUDE NÅR JEG KOMMENTERER DYTTINGA DI, KJERRING. (dette irriterer meg grensesløst mye. jeg har ikke ord!)

SEKS: Folk på en full buss som IKKE SKAL FLYTTE VESKA SI UTEN AT MAN SKAL SPØRRE OM MAN FÅR SITTE DER, NEI!!!
Ja, så har vi mer buss-issues, men dette… Dette er nesten verre enn konsertdyttinga (nesten). Du kommer inn på bussen som er greit full, og så er det noen ledige seter ved siden av fremmede. Det denne fremmede personen har gjort er å legge veska si på setet som i utgangspunktet er ledig, og han/hun sitter nå veldig vendt mot vinduet og trykket på mobil eller lignende. Ergo: “Jeg liker ikke fremmede, ikke spør om du får sitte her”. Hvorfor dette er feil? Jo, nå skal du få høre! A) Når man tar bussen og betaler enkeltbillett har du betalt for et sete. Du kan ikke holde av et sete til veska di når bussen er full. Taper. B) Det er ren folkeskikk. På grunn av A) kan du ikke holde av det, og når bussen er full, tar du og flytter veska di slik at noen får sitte der i stedet for å stå. C) DET ER FEIL. Ahmagahd. The anger… 


 Men sånn ellers er jeg sånn her da:Photobucket

Åååh, nå fikk jeg lyst til å se Despicable Me. (whi)
Noe som irriterer deg? 

4 kommentarer
    1. FEM: Var på Veronica Maggio-konsert her en kveld, og ble dyttet rundt – OG sølt øl på all over. Dritirritert! (Pappa lurte på om han som sølte øl på meg lever enda..)
      Despicable me <3 <3 <3
      sv. No way! Misunnelig.. Husker kusinen min fortalte om da hun var på en konsert av henne - ALLE gråt. <3

    2. Er veldig enig i alt du sier her. Jeg blir så sur når jenter legger veska si på setet og jeg må bøye meg ned til dem og spørre om jeg kan få setet som i utgangspunktet ikke er hennes i det hele tatt.
      Og, dette med dårlig forelesere er helt sant. I 1 klasse vgs elsket jeg matte og fikk 6 fordi læreren var fantastisk, nå ligger jeg på en 4 med en nyutdannet lærer som ikke klarer å holde ordet i klassen. Jeg synes det bør være strengere krav på om man er kvalifisert til å bli lærer. Det er greit du kan stoffet, men du må klare å undervise også.

    3. You had me at number one ! 😛
      Bra det e blitt sånn at folk kan bli bøtelagt om de ikke bruker blinklys ut av f.eks. rundkjøringer 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg