Brown eyes

Bestilte på nett på fredag, fikk i posten på lørdag(wow?!) og tok på etter et lynkurs med brillemannedyret mitt. Jeg stod og tok på øynene mine bare for å venne meg til det, he he. 

Jeg hylte til da jeg (omsider) fikk til å sette innpå den første linsa, for det her var rare greier! Her har jeg gått rundt med blå-grønne øyne i 20 år, så plutselig har jeg brune og litt unaturlig definerte øyne. Kjæresten min syntes også det var freaky, mens mamma (og hele resten av verden, men mamma som teller mest) syntes det var fint. Jeg synes det er uvant.

Fant ut at dette var beste måten å vise transformasjonen på:

Øynene mine ser mye større ut med de brune linsene på, mest pga. den veldig definerte utkanten på “regnbuehinna”. Har brukt dem i en og en halv dag, og tror det blir veldig gøy å bytte litt med. Forandring fryder, i alle fall de ikke-permanente! 🙂

Blå- eller brunøyd?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg