5 things I love about myself

Måtte bare. // whi

JAJA, nytt år, nye muligheter – og nok et år der vi skal like oss selv sånn som vi er, ikke sant? I DARE ALL OF YOU til å skrive 5 ting dere liker ved deres eget utseende i kommentarfeltet under. Ok? Flott. Jeg kan starte 🙂

1. JEG LIKER HÅRET MITT.
For nå begynner det å bli langt (snart nedenfor puppene) og panneluggen begynner å vokse seg bort.

2. JEG LIKER LEPPENE MINE.
Så det nye er å bruke lipgloss og leppestift og lip tint for å fremheve dem. 

3. JEG LIKER RUMPA MI.
Fordi den er fin. Og relativt stram. 

4. JEG LIKER PUPPENE MINE.
Fordi de har bra størrelse i forhold til kroppen min, de henger ikke og det er ikke skumle klumper i dem. 

5. JEG LIKER ØYENBRYNENE MINE.
Fordi det er ganske mange hår og de legger seg ganske fint (noen ganger med litt hjelp).

I tillegg begynner jeg å like huden min, sen pubertet gjør at jeg begynte å få kviser da jeg var 17-ish og det holder på å gi seg nå (bortsett fra noen dager når jeg har tante Rød på besøk). HAHA, det ble 5 og en halv!

JEG LIKER MEG SELV. 🙂 

Kom igjen da, dere! MAKE ME PROUD!

3 kommentarer
    1. Liker deg vi og ^^,
      Hmm.. Fem ting.. Er vel egentlig ganske enig i det som du liker ved deg..
      Håret – Fordi det alltid er mykt (unntatt når det er angrepet av hårspray eller Osis Dust it) og jeg har min naturlige farge, yay me 😀 Og fordi det ikke har vært så langt siden barneskolen.
      Øynene – Liker fargen, formen, øyevippene og at de ikke er for små eller store.
      Hendene – Fordi de ser ganske bra ut med fuktighet og en fin neglelakk på neglene, som vokser ganske fort..
      Beina – Fordi jeg egentlig har litt lange bein (men var uheldig og fikk overkropp som en halvveis dverg..) som blir fine med høye sko og en kort kjole.
      Puppene – Eller rettere sagt kløften og det at de fleste kjoler sitter bra på overkroppen, er noen som er pittelitt stram og gir ekstra push-up effekt og.. 😛

    2. Haha, tenkte faktisk på å lage et sånt innlegg selv her om dagen!
      1. Smilet mitt – Fordi jeg har rette, fine og hvite tenner
      2. Rumpa mi – Fordi jeg har trent den i gud vet hvor mange år, stram og fin 🙂
      3. Øynene mine – Liker blåfargen og formen
      4. Hårfargen min – Aldri farget håret, liker min naturlige brune farge 🙂
      5. Magen min! – Har flat mage, med litt muskler! Også trent i evigheter for å få 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg