Merci, avril

Jaa, tenk, da er vi allerede godt inne i mai! Jeg har hatt dette innlegget lagret i utkast siden slutten av april, men så glemte jeg at jeg kanskje måtte publisere det… UANSETT! Mai betyr at jeg er ferdig med vikariatet mitt, så nå har jeg en langt mer avslappet hverdag med litt gullsmedjobbing innimellom og veldig mye fritid. Hittil har det gått veldig bra, og jeg tror jeg skal klare meg fint. Som alle de andre månedene gikk også april innmari fort, og her er mine lyspunkter!

Takk for…

♥  deilig sommervær

♥  blomster på verandaen

♥  påskefri

♥  flotte hytteturer ved sjøen

♥  surt marshmallow-godteri fra Flying Tiger

♥  Tusvik & Tønne-show

♥  nye Mummikopper

♥  leselyst

♥  Game of Thrones-sesongpremiere!

♥  Solo

♥  kortere hår

Litt av hvert å være takknemlig for der, gitt! Som dere ser så har jeg klippet av meg cirka halve håret, og det er sååå deilig. Føler meg som en ny person! 

Hadde du en fin april?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg